المتابعون

الأربعاء، 7 سبتمبر 2011

شئ غريب+اختفاء النوادى

السلام عليكم كيفكم صبايا
اليوم فى شئ كتير غريب حصل قبل ما تختفى النوادى 
انا عمل نادى باسم egyptiongirl
كان بدى ادخل على النادى تبعى واعمل فيه حاجه
بس ما لقيت النادى تبعى لقيت نادى بس لحد تانى
كيف الله اعلم دخلت على النادى التانى
ولقيت انا المالكة لكن الصورة بتاعت حد تانى
انا ما بعرف حاجه ولقيت كل حاجه عملتها اتحفظت فى النادى بتاع البنت
كتييييييييييير اتفاجات لكن شو بعمل وفجاةستاردول مسحتنى من النادى 
مع انى كنت عضوة فى عملت الانضمام الى هذا النادى اكتر من مرة 
ولكن لم يريد ولكن كل ما فعلته فى النادى اتحفظ كيف ما بعرف
فخرجت وقفلت الجهاز
وفجاة لما كنت جالسة على الكمبيوتر خبرتنى صديقتى ان النوادى اختفت ليش ما بعرف مو شئ غريب اللى حصل معاية انى اكون مالكة نادى مو بتاعى
لو تعرفى حاجه يارايت تخبرنى 
سلاااااااااااااام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.