المتابعون

الأحد، 4 سبتمبر 2011

مسابقة السوبر ستار

السلام عليكم كيفكم صبايا
اليوم راح اعمل مسابقة السوبر ستار 
انا كنت اقبل كده عمله المسابقة دى لكن محدش اهتم والان انا بعملها للمرة التانية والاخيرة اذا ما حد التزم
شروط الالتحاق بالمسابقة:
  1. اولا لازم البنت تكون مشتركة فى المدونة
  2. لازم تتفاعل مع المدونة وتعلق على جميع المواضيع
  3. لازم تجيب بنات كتيرة يشتركوا ويعلقوا على كل حاجه فى المدونة
  4. مش شرط انك عادية ولا سوبر لو كنتى عضوية عادية فى ستار دول راح اجعللك سوبر ستار ولو انتى سوبر ستار راح اشتريلك المزيد من ستار دولارز بس لازم تكونى متفاعلة مع المدونة
وكده انتهت الشروط بتمنى منكم اللى هيشترك ويحيب بنات يارايت يكتبوا انهم من طرف مين
سلاااااااااااااااام

هناك 5 تعليقات:

  1. انا هشترك
    وينفع ابقي كاتبه

    ردحذف
  2. أنا بشترك بس ما أقدرأسجل وبعلق على المواضيع ممكن لو سمحتي بصير أكتب كذا (اسمي بستاردول ms.a.i)

    ردحذف
  3. انا بشترك في المسابقه واسمي في ستار دول daloah-1990

    ردحذف
  4. انا اشترك انا ayaafresh

    ردحذف

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.