المتابعون

الأحد، 7 أغسطس 2011

عرض خاص

انا فكرت فى فكرة تجعل المدونة اكثر شهرة وهى ان اى بنت تدخل على المدونة وتقرأ اللى انا كتبته وتعمل بيه راح اجعلها سوبر ستار
  1. اول شرط ان البنت تأتى ببنات كتيره على المدونة والعدد اللى انا عوزه هو يا 50 او 100 بنت
  2. الشرط التانى هوان البنات اللى هتشترك لازم تكون متفاعلة مع مدونتى 
وكده انتهت شروطى

كيف راح تصيرى سوبر
  1. اولا راح اجيب كرت شحن 
  2. اعطى الرقم السرى بتاع كرت الشحن للبنت وبعدين راح تصير سوبر
  3. وانا اسفة هل العرض للبنات اللى فى مصر بس
  4. ومعلومة كتير هامة لا تعطوا الباسورد الخاص بكم  فى لعبة ستاردول لحد علشان متغيرش الباسورد بتاعك وتأخذه ليه نصيحة من اختك Aya
  5. واذا احضرت الا 50 او100 بنت يجب ان تبعتى ليه رسالة او اكتبى فى سجل زوارى 
  6. وانا اسمى فى ستاردول هو lovegirllcy
  7. والعرض ديه هينتهى اخر يوم رمضان
  8. سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.